Drama

Glostrup Musikskole udbyder nu igen drama undervisning med Ronnie fra Den Kreative Dramaskole.

Drama forløb på 10 uger

Vi starter et forløb på 10 uger op efter påskeferien.

Teaterholdet er både for dig der vil prøve at spille teater for første gang, og for dig der er vild med at spille teater, så her er plads til alle der vil spille teater.

I løbet af de 10 uger kommer vi rundt omkring forskellige teaterøvelser og vi laver en lille teaterforestilling til sidst.
I forløbet lærer du skuespilteknik, hvordan dine replikker bliver levende og hvordan du med din krop kan understøtte din optræden og dine replikker. Vi øver os også i at improviserer, dvs. vi finder på replikker og skuespil mens vi spiller. Sammen laver vi en lille forestilling som vi viser for venner og familie den sidste dag og alle får en rolle de skal spille i forestillingen.

Alder: 7 - 12 år

Lærer: Ronnie Jeppesen