Sang og kor

Solo sang undervisning og kor på musikskolen

Solosangundervisning

Når du går til solo sang, lærer du at bruge din stemme rigtigt. Vi underviser i stemmeteknik og du lærer at synge rent. Vi arbejder med forskellige sange, som du selv er med vælge. Du lærer at synge efter noder og den grundlæggende musikforståelse er også et vigtigt element i undervisningen.

Alder: Fra 5. klasse

Lærer: Stine Liebman

Undervisning: Mandag og tirsdag, 25 minutters soloundervisning

Pris: 390,- per måned

Tilmeld dig sang

Butterflies-kor (3. - 6. klasse)
I koret ”Butterflies” er der fuld fart på, og vi har det sjovt og hyggeligt til prøverne. Vi varmer stemmerne op. Derefter går vi ud på gulvet og bevæger kroppen. Vi synger og danser eller laver rytmevariationer. Vi synger alt fra Rasmus Seebach og Disney-sange til sørgmodige kærlighedskanons og ballader. Vi synger ganske enkelt de sange, vi godt kan lide. Vores formål er at blive rigtig gode til at synge – sammen – og hver for sig, og fremfor alt at have det sjovt med hinanden i musikken. Vi optræder ved forskellige arrangementer, både på Musikskolen og andre steder.

Alder: 2.-5. klasse

Lærer: Stine Liebman

Undervisning: Mandag kl. 15.15 - 16.00

Pris: 90,- per måned