Betaling for undervisningen sker forud i 3 rater à 3 måneder. Betaling for instrumentleje sker sammen med betalingen for undervisningen samt pr. 1. juni. Bemærk at lejeperioden for instrumenter altid er 12 måneder, med mindre du stopper på musikskolen. Indbetalingskort sendes fra Glostrup Kommune til værges E-boks.
Klik for at se priser
Musikskolen følger Glostrup Kommunes takster, og du må forvente en prisregulering på 3. ratebetaling i marts. Deltagelse i sammenspilsgrupper, orkestre og kor er gratis, såfremt du deltager i individuel undervisning. Du må påregne en deltagerbetaling ved deltagelse i internat weekender, rejser mv.
Du kan få søskenderabat, hvis to eller flere søskende er tilmeldt soloundervisning. Søskenderabatten betyder at søskende 2 og øvrige søskende kun skal betale 50 % af undervisningsprisen. Det dyreste fag er til fuld pris, og for de resterende fag er prisen 50 %. Der ydes ikke søskenderabat på instrumentudlejning samt kor & orkester.
Når du er tilmeldt instrumentalundervisning kan du gratis deltager i vores orkester og kor. Dog er det lærerne, der tildeler plads i orkestrer og kor. Tal med din lærer og find ud af hvilket orkester/band du kan være med i.